Reklaminiai tentai virš gatvių – efektyviai reklaminei kampanijai

Palikite savo el. pašto adresą >>
Palikite savo el. pašto adresą >>

Reklaminiai tentai virš gatvių – efektyviai reklaminei kampanijai

Reklaminiai tentai virš gatvių yra viena iš išorinės (lauko) reklamos pateikimo būdų. Kadangi reklama virš gatvių užima daug mažesnį plotą negu dauguma kitų reklamai skirtų vietų (reklaminiai stendai, reklaminiai plotai ant pastato sienos), todėl ir jos kaina yra kur kas mažesnė. Dažnai reklaminių kampanijų kaina yra neįkandama mažoms ar dar tik pirmuosius savarankiškus žingsnius žengiančioms įmonėms, todėl tinkamai suplanuota ir deramai pateikta reklama virš gatvių gali būti tokia pat efektyvi kaip ir kiti lauko reklamos būdai.

Štai jums patarimai, kurie padės gauti geriausią rezultatą darant reklaminę kampaniją tentais virš gatvių.

1. Tikslinė auditorija. Reklaminės kampanijos pradžioje labai svarbu iš anksto nustatyti, kokią tikslinę auditoriją turi pasiekti numatoma reklama. Jeigu reklama bus orientuota į konkretaus rajono gyventojus, pavyzdžiui, naujai atidaromai odontologijos klinikai, grožio salonui ar kitai prekybos bei paslaugų vietai, reklaminius tentus siūloma išdėstyti būtent šiame ar jo aplinkiniuose rajonuose. Jeigu reklama orientuota į biuro darbuotojus, pavyzdžiui, naujas ar atsinaujinęs restoranas su verslo pietų pasiūlymu, reklaminius tentus rekomenduojama išdėstyti centre, šalia didesnių verslo centrų.

2. Reklaminės kampanijos trukmė. Reklaminė kampanija naudojant reklaminius tentus virš gatvių paprastai vienoje vietoje trunka 2-4 savaites. Tuo atveju, kai reklaminė kampanija orientuota į netoliese atsidariusią naują prekių ar paslaugų vietą, tuomet reklama virš gatvių galėt trukti ilgiau. Kai reklaminė kampanija nėra konkrečiai susieta su tam tikra vieta (pvz., kai stengiamasi populiarinti tam tikrą naują prekės ženklą ar reklamuoti įvairius renginius), tuomet reklamos tentų vietas siūloma dažniau kaitalioti, ir tokia reklaminė kampanija turėtų trukti apie 4 mėnesius.

3. Reklaminių tentų kiekis. Jeigu reklaminės kampanijos siekis yra padidinti asmenų susidomėjimą tam tikra prekių ar paslaugų vieta ir į ją pritraukti didesnį susidomėjusių potencialių klientų skaičių, reklaminiai tentai turėtų būti kabinami netoli tos vietos. Tokiai reklaminei kampanijai pakanka 2-3 tinkamai netoliese parinktų vietų. Jeigu norima, kad reklamą pamatytų kuo daugiau miesto gyventojų nepriklausomai nuo vietos, tuomet rekomenduojama nuomotis apie 20 dažniausiai pravažiuojamų vietų visame mieste.

4. Tekstas reklaminiuose tentuose. Kadangi tokia reklama virš gatvių iš esmės orientuota į pro tam tikras vietas pravažiuojančius asmenis, todėl ir teksto šioje reklamoje turėtų būti kuo mažiau, geriausia ne daugiau kaip 2-4 žodžiai. Reikėtų priminti, kad statistiškai žmonių dėmesys reklamai virš gatvės prikaustomas ne ilgiau kaip 2-3 sekundėms, todėl vartotojas, pažiūrėjęs į tokią reklamą, iš karto turi suprasti jam perduodamą žinutę.

5. Reklaminio tento dizainas. Siekiant atkreipti vartotojų dėmesį, reklaminio tento spalvų gamoje siūloma pasirinkti kuo ryškesnes spalvas. Rekomenduojama vengti tamsių spalvų, nes jos susilieja su aplinka, todėl reklama dažnai gali likti nepastebėta.

Ypač patogu išsirinkti optimalias transparantų vietas ir užsisakyti reklaminius plotus norimam laikotarpiui per lauko reklamos užsakymų portalą OOHpro.lt .

Atgal