Kodėl lauko reklama yra potencialus nugalėtojas kovoje už vartotojų dėmesį?

Palikite savo el. pašto adresą >>
Palikite savo el. pašto adresą >>

Kodėl lauko reklama yra potencialus nugalėtojas kovoje už vartotojų dėmesį?

Dar palyginti neseniai vartotojai neturėjo kito pasirinkimo kaip tik toleruoti 15-20 minučių TV reklamos intarpus mainais už 40-45 minutes turinio. Išvengti reklamos buvo neįmanoma, na nebent išeiti į virtuvę užsikaisti arbatos. “Pasivogti “ turinio irgi nebuvo jokių galimybių. štai todėl TV ir radijo stotys užėmė dominuojančią padėtį tiek prieš vartotojus, tiek ir prieš reklamos užsakovus. šio „reklamos įterpimo į turinį” modelio dėka buvo sukurtos ištisos media imperijos ir atrodė, kad jų klestėjimo laikotarpis tęsis amžinai.

Tačiau šiuo metu viskas dramatiškai keičiasi. Vis didesnę radijo rinkos dalį užima transliacijų platformos tokios kaip „Spotify“, internetinės radijo stotys, radijo aplikacijos telefone ar tiesiog MP3. Jų pagalba vartotojai gali klausyti būtent tai, ką labiausiai mėgsta ir be reklaminių intarpų.

Tradicinės televizijos reklamos rinka yra ardoma išmaniųjų TV turinio pasirinkimo galimybių, internetinių kanalų ir, žinoma, didelio turinio piratavimo masto. šiuolaikinis vartotojas be didesnio vargo gali pasiekti norimą turinį išvengiant reklaminių intarpų. Prieinamas nemokamo turinio kiekis vis didėja, jį pasiekti tampa vis lengviau, o tuo pačiu auga ir „sumanių“ vartotojų, nežiūrinčių TV reklamų, procentas. Paprastai tokie „sumanūs“ vartotojai yra jauni, veiklūs ir didžiausią perkamąją galią turintys žmonės.

Nors televizijos kanalai vis dar tebevaldo didžiąją reklamos rinkos dalį, tačiau dėl mažėjančio reklamos efektyvumo, užsakovai jau priversti ieškoti alternatyvių būdų, kaip pasiekti vartotoją. Mirštanti popierinių laikraščių reklamos rinka tam netinka ir užsakovų akys nukrypsta į sparčiai augančią interneto, socialinių tinklų ir aplikacijų rinką.

Tačiau ir čia kovoje už dėmesį vartotojas jau nėra beginklis. Besaikė reklamų gausa iššaukė masinę atsakomąją reakciją. Vartotojų norą bet kokia kaina apsisaugoti nuo reklaminių atakų tenkina gausus technologinių priemonių pasirinkimas. Reklamos blokavimo papildiniai naršyklėms ir aplikacijos mobiliems įrenginiams pakankamai gerai apsaugo vartotoją nuo nepageidaujamos reklamos.

Nors didieji reklamos rinkos žaidėjai desperatiškai bando taikyti atsakomąsias priemones – panašu kad mūšiai šiame fronte artimiausiu metu nesibaigs, juolab kad ir vartotojams tampa prieinami vis nauji, reklamas žudantys ginklai.

Kodėl lauko reklama šiuo „vartotojų sukilimo“ metu tampa potencialiu nugalėtoju?

Žmonėms informacija apie prekes ir paslaugas vis dar reikalinga – tai rodo didėjantys užklausų kiekiai paieškos sistemose ir neutralus požiūris į kontekstinę reklamą – tokią kaip „AdWords“. Vartotojus labiausiai erzina į turinį įsiterpianti, netinkamu metu pasirodanti reklama. Tokia reklama ne tik erzina, ji blaško dėmesį, atitraukia nuo pagrindinės veiklos. šiuo požiūriu lauko reklama yra viena iš sąžiningiausių ir neutraliausių reklamos pateikimo būdų. Žmonės reklaminius stendus mato kai jie yra kelyje Būtent tuo metu jie yra labiausiai imlūs priimti naudingą informaciją. Kadangi lauko reklama nepertraukia informacinio turinio – nekyla neigiamų asociacijų, be to jos negalima išjungti, prasukti ar užblokuoti. šios lauko reklamos savybės neliko nepastebėtos reklamos užsakovų, juk ne veltui lauko reklamos rinka yra viena labiausiai augančių reklamos rinkos dalių.

Vienas iš pagrindinių su lauko reklama susijusiu iššūkiu – kaip patogiai ir lengvai pasirinkti ir užsisakyti reklaminį plotą irgi jau išspręsta. OOHpro.lt lauko reklamos užsakymo portalas siūlo šiuolaikišką ir patogų būdą išsirinkti norimą reklaminį stendą ir užsisakyti pageidaujamam laikotarpiui. Dabar tai tapo beveik taip pat paprasta kaip rezervuoti kambarį viešbutyje.

Atgal