Apie tekstą lauko reklamoje

Palikite savo el. pašto adresą >>
Palikite savo el. pašto adresą >>

Apie tekstą lauko reklamoje

Kuo mažiau – tuo geriau

Pagrindinė taisyklė – teksto lauko reklamoje turi būti mažai. Žmonių dėmesys lauko reklamos stendui prikaustomas ne ilgiau kaip 2-3 sekundėms. Per tokį laiką mes sugebame perskaityti tik 5-7 žodžius, todėl ilgesnio teksto į lauko reklaminį skydą talpinti tiesiog neverta. Esant didesniam teksto kiekiui didelė tikimybė, kad žmogus jį tiesiog ignoruos. Jeigu būtina patalpinti daugiau teksto, tuomet bent jau išryškinkite svarbiausią jo dalį.

Šriftas

Net sukūrus puikų tekstą, savo skelbimą galite padaryti neįskaitomu, jeigu panaudosite netinkamą šriftą. Žinoma, šriftą būtina derinti su reklamos stiliumi, logotipu ar kita, tačiau pagrindinis jūsų tikslas – žinutė turi būti lengvai perskaitoma per vieną akimirką net iš didelio atstumo!

Štai todėl:

  • NENAUDOKITE TIK DIDŽIŲJŲ RAIDŽIŲ;
  • venkite per didelių tarpų tarp raidžių;
  • Tekstas su mažais tarpais yra sunkiai skaitomas, ypač pastorintas.

Be to atminkite, kad paplonintas raides ar įmantrų šriftą gali būti sunku įžiūrėti iš didesnio atstumo ar greitai važiuojančios mašinos.

Rinkitės vieną iš lengvai skaitomų šriftų, pavyzdžiui:

Serif – dėl banginių užlenkimų, esančių raidžių ir skaičių gale, akiai yra lengviau pereiti nuo vienos raidės prie kitos. Labai populiarūs spaudos ir internetinėse reklamose:

Lengvai skaitomi ir šiuolaikiški Sans-Serif šriftai šiuo metu yra beveik visur. Paprastai jie yra naudojami antraštėms ir yra puikus šrifto pasirinkimas lauko reklamai:

Spalvų derinimas

Renkantis spalvas lauko reklamai reiktų ieškoti ryškių, kontrastingų ir drąsių spalvų derinių – tai užtikrins, kad jūsų reklaminė žinutė bus pastebėta. Lauko reklamose venkite blyškių, pastelinių spalvų.

Atkreipkite dėmesį į reklaminio stendo vietą – reklamos spalvos turėtų kontrastuoti su aplinka, nebent būtų sumanyta priešingai.

Štai keletas didelio kontrasto spalvų derinių, nuo kurių galėtumėte pradėti:

Apie tekstą lauko reklamoje Spalvų deriniai

Atminkite kad reklama ant tentų virš gatvių spausdinama ant perforuotos medžiagos, o dėl tento peršviečiamumo spalvos ryškumas sumažėja apie 20%, todėl ruošiant maketą į tai būtina atsižvelgti.

Teksto dydis lauko reklamoje

Akivaizdu, kad kuo didesnis tekstas – tuo geriau. Tai ne tik leidžia pamatyti jūsų reklaminę žinutę iš toliau bet ir duoda daugiau laiko perskaityti iš greitai skriejančio automobilio. Be to didesnės raidės užima daugiau vietos, todėl į reklaminį stendą telpa mažiau teksto – o tai irgi yra labai gerai!

Norite įsitikinti ar neprašovėte su teksto dydžiu – atlikite „ištiestos rankos testą“. Atsispausdinkite vizitinės kortelės dydžio reklamos maketą. Pasižiūrėkite į jį ištiestos rankos atstumu. Ar ir dabar viskas taip pat aišku kaip ir 25 colių“ monitoriuje? Atminkite kad perskaityti ir suvokti tekstą turite tik keletą sekundžių.

Atgal