5 patarimai kaip sukurti gerą lauko reklamos turinį

Ypatingos kainos reklaminiams tentams virš gatvių - spausk čia
Ypatingos kainos reklaminiams tentams virš gatvių - spausk čia >>

5 patarimai kaip sukurti gerą lauko reklamos turinį

Norite sukurti efektyvią lauko reklamą? Puiku, mes pasirengę jums padėti! Čia rasite penkis patarimus, kurie padės jums tai padaryti.

1. Kokius tikslus norite pasiekti šia reklamine kampanija?

– Didinti įmonės, prekinio ženklo ar pačios prekės žinomumą.
– Skatinti pardavimus, informuoti apie naujas prekes, nuolaidas, akcijas ar renginius.
– Priminti, paskatinti aplankyti prekybos vietą ar nurodyti kryptį į ją .

Jeigu prekinio ženklo populiarinimui puikiai tinka reklaminiai stendai šalia automagistralių, tai norint nukreipti pirkėjų srautą į konkrečią prekybos vietą, reklaminį stendą reikia parinkti netoli jos.

2. Kokia jūsų tikslinė auditorija?

Atidžiai apsvarstykite, kam skirta jūsų žinutė, kur tie žmonės gyvena, dirba, kokiais keliais vyksta į darbą, namo, kur dar lankosi? Kokie yra jų poreikiai, norai ir siekiai? Tai jums padės ne tik sukurti taiklų reklamos turinį, bet ir išrinkti optimalią reklaminio stendo vietą.

3. Kokia pagrindinė reklamos žinutė?

Turėti konkrečią žinutę yra būtina, siekiant sukurti efektyvų lauko reklamos maketą. Nuspręskite, kokia žinute jūs norite dalintis ir parenkite planą, kaip ketinate ją perteikti.
Atminkite, kad prie žinutės reikia derinti ne tik tekstą ir paveiksliuką, bet ir spalvinę gamą, kompoziciją, logotipo dydį, šriftą ir t.t.
Nešvaistykite brangaus reklaminio ploto – jeigu paveiksliukas perteikia mintį, nebekartokite to paties raštu. Jeigu turite rinktis, paveiksliukas ar tekstas – rinkitės paveiksliuką. Atsisakykite su žinute nesusijusių ar nuobodžių paveiksliukų.

4. Būkite sumanūs – bet tik ne per daug

Ryški, smagi, šmaikšti ir akį traukianti lauko reklama visada atkreipia dėmesį ir padidina reklamos efektyvumą. Tačiau atminkite – tai tik reklama, o ne IQ testas. Neverskite vartotojų spręsti galvosūkių ar sukti galvą, ką norėjote pasakyti šia reklama. Atminkite – vartotojas turi tik kelias sekundes reklaminei žinutei perprasti, todėl per sudėtinga žinutė liks tiesiog nesuprasta.

5. Lauko reklama ne būtinai turi raginti imtis veiksmų

Nors dauguma reklamų privalo turėti aiškų raginimą veikti, tai ne visada būtina lauko reklamoje. Ką visi reklaminiai stendai tikrai privalo padaryti – tai sukurti įsimintiną reklamą, kuri kurtų įmonės ar prekės ženklo vertę. Jei ji pakankamai veiksminga tai paskatins vartotojus pasidomėti įmonės svetaine ar produktais. Žmonės neprivalo kažko daryti vien dėl to, kad reklama jiems tai liepia. Jie veikia, nes yra smalsūs ir nori sužinoti bei patirti kažką daugiau. Jei reklaminė žinutė sukurta tinkamai, pats stendas yra raginimas imtis veiksmų.

Geras reklaminis stendas turi pritraukti dėmesį:

Geras reklaminis stendas turi pritraukti dėmesį

Vaizdas puikiai perteikiantis reklaminės žinutės esmę

 

Savo žinutę pateikite originaliai:

Savo žinutę pateikite originaliai

Neįprasti dalykai visada pritraukia dėmesį.

Reklamą derinkite prie konkrečios stendo vietos:

Reklamą derinkite prie konkrečios stendo vietos

Taikli socialinė reklama nukreipta prieš oro užterštum. Tekstas ant reklaminio tento – Oro užterštumas kasmet nužudo 60 000 žmonių.

Truputis šmaikštumo gali paversti jūsų stendą tikra reklamine bomba!

Truputis šmaikštumo gali paversti jūsų stendą tikra reklamine bomba!

Puikus, dėmesį patraukiantis, dviprasmybių žaismas vestuvinių žiedų reklamoje – “Ji jau pavargo laukti”

 

Atgal